Pernik nelenil a opět přeložil další díl Hotelu Hell. Co nás čeká dnes? Majitel hotelu Monticello se zálibou ve starých autech, starých ženách a alkoholu. Kdyby se štáb zaměřil na jeho opilecké eskapády, možná by z toho mohl být i pěkný dvojdíl.
Vývoj kolem hotelu ale nic moc, díl se natáčel někdy v roce 2013, do vysílání šel v červenci 2014, ale už v lednu 2014 hotel zavřel restauraci. To měl asi ten kuchař, Phillipův patron, radost…
Protože ten životní příběh způsobí vysokou sledovanost a s tou se nese reklama na dodavatele nábytku a dalších věcí. Není to jen ta jedna zmínka v pořadu, v cizině pak vycházejí články v lifestylových časopisech, kde se rozebírá třeba ta proměna pokojů a kde se ta reklama a PR dál buduje. Taky to bývá přímo v těch objektech, třeba jako nějaká plaketa na zdi každého pokoje… „tento pokoj vybavila nábytkem firma ta a ta s obchodem tam a tam“
Sponzorům je jedno, jestli budou rekonstruovat objekt někoho, kdo se topí v dluzích nebo kdo se topí v penězích. Pro ně to jsou prostě náklady na reklamu a požadují pouze to, aby je Gordonův tým v médiích dobře zviditelnil.
nejde video 🙁
Vývoj kolem hotelu ale nic moc, díl se natáčel někdy v roce 2013, do vysílání šel v červenci 2014, ale už v lednu 2014 hotel zavřel restauraci. To měl asi ten kuchař, Phillipův patron, radost…
http://tdn.com/news/local/monticello-hotel-closes-its-restaurant-lounge/article_fde02538-7339-11e3-ae70-001a4bcf887a.html
V prosinci 2014 pak vyšel článek, že hotel je v podstatě na prodej:
http://tdn.com/news/local/no-sale-yet-but-monticello-hotel-deal-could-be-on/article_c374ccb0-7f30-11e4-9dbe-8bea48a6f254.html
http://www.hotelhellblog.com/2014/08/season-2-monticello-hotel.html, ale stále stojí.
Super dil,diky moc za odvedenou praci. Doufam,ze brzo bude i trojka banda zhluencu co vede hotel,by mohlo byt zajimave 🙂
Fajn díl, díky. Co ale nepochopím – proč se takovým týpkům sponzoruje rekonstrukce pokojů, když mají peněz, kterých se mnohým ani nezdá?
Protože ten životní příběh způsobí vysokou sledovanost a s tou se nese reklama na dodavatele nábytku a dalších věcí. Není to jen ta jedna zmínka v pořadu, v cizině pak vycházejí články v lifestylových časopisech, kde se rozebírá třeba ta proměna pokojů a kde se ta reklama a PR dál buduje. Taky to bývá přímo v těch objektech, třeba jako nějaká plaketa na zdi každého pokoje… „tento pokoj vybavila nábytkem firma ta a ta s obchodem tam a tam“
Sponzorům je jedno, jestli budou rekonstruovat objekt někoho, kdo se topí v dluzích nebo kdo se topí v penězích. Pro ně to jsou prostě náklady na reklamu a požadují pouze to, aby je Gordonův tým v médiích dobře zviditelnil.
To jsou dárečkové zas 😀