Hotel Hell 2×06

Four Seasons Inn není žádná pobočka světově známéno Four Seasons. Špíš je to jeho naprostý opak. Zanedbaný hotel je ale dělaný i pro psí mazlíčky hostů má sympatického majitele, který ovšem své zaměstnance neplatí…Titulky pro vás přeložil pernik.

Předchozí díl MasterChefaDalší díl Hotelu Hell



Komentářů: 16

  1. 0
    0

    PETR: Tiež súhlasím s jednotvárnosťou dielov. Ani nevieš ako by som sa potešila, keby dávajú diely kde skutočne popíšu aj detaily, postupy, rady a ako ty hovoríš niečo viac by sme sa priučili, ale takých dielov ako popisuješ, že by Gordon povedal na kameru presne ako na to sa nedočkáme. To by prezentoval do bodky svoje know how a to niečo stojí 🙂

  2. 0
    0

    ahojte zaujimalo by ma ci neiete ako to s tymi hotelmi ci este funguju alebo uz su out? a dalsia otazka oni prerobia vsetky izby alebo len 2-3 na ukazku?

    1. 0
      0

      Co se týče tohoto, tak funguje a dokonce se mu daří velmi dobře, protože si myslím, že pan majitel si to opravdu zasloužil. Dokonce ten hotel vyhrál nějaké ocenění od tripadvisor.

      A co se týče těch pokojů, tak myslím, že určitě všechny nepředělali, pravděpodobně jen několik na ukázku.

  3. 1
    0

    Nechápu, jak ti zaměstnanci můžou tak dlouho pracovat bez toho, aby dostali výplatu…Neříkám, kdyby byli s majitelem kamarádi, nebo kdyby to bylo kvůli zkušenostem…ale v tomhle případě vůbec nechápu proč?

    1. 3
      0

      měli kde bydlet… A asi se i v kuchni najedli. a vůbec bych se nedivil, kdyby tam měli nějakej byznys bokem. Ale jenom spekuluju, napadlo me to samy.

      1. 0
        0

        Vždy se zaměstnanci ušklebují nad jídlem a říkají, že něco podobného, co podávají, by nepozřeli…tak jsem si jen říkala, kde berou na jídlo. Ale je pravda, že existují zaměstnavatelé, kteří dokáží své zaměstnance natolik deprimovat, že si pak myslí, že nestojí za nic a jsou ochotni pracovat za almužnu, pryč od takových!

      2. 1
        0

        ANI – máš pravdu. U jedného takého som pracoval. Ale ver mi, dôvodou je viac.

  4. 3
    2

    🙂 Já to dočetla Petře. A na konci toho elaborátu máš přesně to, proč to netočí jinak…, ten Amík by se na to nekoukal, protože ho to zajímá jen, když tam na sebe řvou, brečí a pak se objímají a milují… :-(. Ale když si vezmeš dřívější díly, tak to bylo mnohem lepší, co si vybavuji. Nebylo to tak moc prvoplánovité, respektive tak veliký skok od negativního přístupu majitele, či jeho neschopnosti po jasné prozření a změnění povahy v anděla…. Teď mi přijde, že dost dlouho řeší jisté pí..p, ukazují koupání, krajinu atp. prostě natahují čas a pak hup, je zátěžový test, hup je přeměna objektu a všichni jásají atd.
    No jo, ale stejně se na to se zvědavostí ráda podívám… kvůli Gordonovi 😀

    1. 0
      0

      Jasně, ten nic nehrál :-D.
      Pan majitel – plačka největší. Nějak mi to přišlo moc zrežírované… Ale jinak díky za titulky!!

      1. 7
        0

        Mě mrzí, že se v každém díle opakuje totožný děj. Mají určitou předlohu, které se v každém díle více či méně drží, což je škoda, že děj v každém z dílů není různorodý. Vždy to je vlastně tak, že majitel je s prominutím dement, hotel je v polorozpadu, celý personál si stěžuje na majitele, následuje nějaký prostřih do části, kdy se Gordon snaží „domluvit majiteli“, avšak pouze se opakují scény, kdy mu nadává, jaký je hlupák a že takto to prostě nejde a nakonec vždy nasraně odejde. Po dalším prostřihu už je druhý den a majitel jako vyměněný, jak si vše uvědomil a jak mu Gordon otevřel oči, následuje proměna či úprava hlavních obytných částí objektu a rázem všichni, na kameru pozvaní hosté, jsou velice spokojeni, majitel je spokojen a vše je tak, jak má být.

        Osobně bych spíše než tuto jednotvárnost uvítal, kdyby třeba vcelku totožné scény, kdy Gordon řve či nadává majiteli, nahradili ukázkami toho, jak Gordon někde v klidu v kanceláři celou situaci s vlastníkem hotelu probírá, hledají společná řešení a zkrátka situace, kde mu radí jako „odborník“ a člověk, který již něco vybudoval, jak si myslím, že to ve skutečnosti probíhá. Z toho by se dalo alespoň něco přiučit i pro ostatní lidi z oboru, kteří tuto reality show sledují a osobně by mi to přišlo zajímavější, než takovéto proměny z ničeho nic, kdy Gordonův tým zcela sám vybuduje například na zahradě centrum pro grilovací či hudební akce. Ten majitel totiž možná využije potenciál toho, co mu tam Gordon nechá udělat, ale nic svého již pro to nevymyslí a do budoucna bude opět slepý a nikam hotel neposune, pokud opět Gordon nepřijede a nepřestaví mu ho od přístupového chodníku po komín. Avšak kdyby do pořadu zasadili scény, kdy Gordon s majiteli celou situaci rozebírají, spolupracují, kdy Gordon rozdává rady jak a co dělat…tak by bylo alespoň vidět, že si ten majitel třeba opravdu něco uvědomil a mnohému se naučil, kdežto tyto jednotvárné prostřihy stále se opakujících scén…jako když je nový díl tak se vždy podívám, ale předem je jasné, jak se to bude vyvíjet a jak to skončí. Škoda. Ale chápu, že se nejedná o žádný naučný pořad z National Geographic, takže žádného tlustého černého amíka nezajímají scény, které jsem popsal, nýbrž nasraný a sprostý Gordon, situace kdy je vše na pi*u, POZOR následuje pár střihů… a nesmí chybět americký HAPPY END 😀

        Snad jsem tou slohovkou a mým pohledem nikoho neunudil a pokud ano, neměli jste to číst a mrhat svým časem 🙂 😛

      2. 4
        0

        PETR: Naprostej souhlas. Ale zas na druhou stranu, jak píšeš, ty majitelé jsou prostě většinou dementi a tak těžko říct, jestli by na ně mohlo platit něco jinýho než pár nadávek a feedback od bejvalejch znechucenejch hostů.
        Co vadí trochu mně je, že z těch lidí ždímaj emoce občas až přes hranu. Já se třeba na brečící lidi, který na tom často nejsou úplně nejlíp(hlavně finančně) třeba koukat nepotřebuju. (Ty dvě kravky z Calumetu a bohatej ožralej zlatokop z Monticella jsou výjimkou, těm se nejde nesmát…) Na druhou stranu stejně jako ty chápu, že jde prostě o prachy a fox jen divákům dává to, co si sami žádaj.

Napsat komentář: Ajvngou Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *